Fredag

Nu är jag hemma igen. Gud vad underbart väder det har varit idag och svalt och fint ute. Helt blå himmel och solnedgång, oh vad jag vill sitta på en strand med en brasa och massa kompisar just nu. Känns som om sommaren äntligen börjar att komma.

Idag var jag och Mickis på simskola med hennes småsyskon. Det var sista gången för dom idag och de fick diplom, och herregud vad dom vart glada när dom fick veta att dom skulle få ett simmärke. Kul att se dom så stolta över något. Senare mötte vi Sofie och satte oss på Pizzeria hörnet och åt. När vi var klara där så skulle dom dra vidare och då pallrade jag mig hemåt. Vi sitta och vänta på den där jävla bussen i 25 min. Så jävla tråkigt att bussarna går två gånger i timmen på kvällar.

Nu ska jag se lite tv och ta det lugnt.

Hoppas alla har en trevlig kväll! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0