a few days ago

Herregud vad jag är dålig på att uppdatera. Men jag glömmer lätt bort bloggen speciellt när jag inte har något intressant att berätta.

Igår var jag iallafall och tränade med Mickis. Körde mest ben övningar och nu har jag världens träningsvärk. Usch, kan knappt röra på mina ben. Efter friskis så åkte vi hem till mig och åt middag. Kycklingsallad :) Packade senare väskan och åkte ner till Mickis sär jag spenderade natten. Inte den bästa natten, mådde så sjukt dåligt att jag inte somnade förrän vid tre ungefär. Hade huvudvärk, mådde illa och det var varmt som fan. Kändes som om jag skulle få feber och bli sjuk. Mådde som tur bättre när jag vaknade :)

Idag har jag varit i stan, fick med mig en klänning, ett linne och en kjol/tubklänning hem. Har även sett på film, Natt på museet, var faktiskt bra, skön film. Fick mig några härliga skratt.

Nu ska jag titta på Sex and the City, sen blir det duscha och sen sova. Rätt så trött faktiskt, höll på och somna sittandes i soffan tidigare idag.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0