Vita prickar överallt

Nu är jag hemma hos Mickis. I deras nya lägenhet. Har iof så har jag varit här i princip hela helgen, de ända jag har gjort hemma är att sova. Vi sitter och kollar på Ondskan och nördar oss framför datorn samtidigt. Egentligen skulle vi ha varit på gympaträning nu men de var andra som var i hallen där vi skulle träna så då var de bara att åka hem igen, tur var de iallafall att vi fick skjuts tillbaka.

Tänkte att jag skulle skriva en sammanfattning om helgen. Får se hur mycket jag orkar skriva.

I fredags så åkte jag, Mickis och Carina till lägenheten efter att dom hade varit och handlat färg och tillbehör. Sofie, Mickis och jag skulle nämligen måla om i Mickis rum eftersom att halva hennes vägg var grön, inte så värst snyggt :P Innan vi började att måla så gick vi ner till pizzeria hörnet och köpte mat. När vi kom hem så satte vi oss på golvet och åt. Dom hade inga möbler eller nåt sånt och då hamnade vi där men det gör ingenting de var gansa mysigt. Inga glas hade dom heller så vi drack ur små skålar ;) När vi var mätta och belåtna så bytte vi om till våra snygga målar kläder och började måla. Målade klart ungefär hela rummet, fast man såg fortfarande den gröna så vat tvungna att måla igen på lördag. Sen vart vi trötta och då slängde vi ut alla kuddar på golvet i vardagsrummet och la oss där och nästan somnade. Sen kom Carina och vi fick skjuts hem. De var allt om fredagen och allt jag orkar skriva just nu!

Tänkte sätta mig och fortsätta titta på filmen nu! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0