Tjenixen

Äntligen kan man sitta still och bara vara. Benen är lite trötta för tillfället, var i Frankfurt tidigare idag, i flera timmar och det tär ju på benen och ryggen. Speciellt på mig. Med mig hem fick jag iallafall en ny digitalkamera :) Äntligen har jag en egen. Och hyfsat billig var den också, 2000 kr. Och de var för både kamera och 2GB minneskort.  Nu behöver jag inte använda mammas hela tiden. Inget annat fick vi med oss hem, kanske lite extra fett eftersom vi åt på Burger King.

Trött börjar jag bli också, har ju varit uppe sen kvart i nio i morse och kanske sovit fem timmar under natten så det är ju inte alltför konstigt.

Innan jag stänger för dagen så bjuder jag på en video med allas favortikille Björn Gustafsson. Som har varit lite av ämnet idag. Titta, lyssna och njut!



Underbara man!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0