Söndag

Hello, nu sitter jag här igen. Finns inte så mycket annat att göra, jag menar pü tv:n har dom översatt allting till tyska så då fattar man inte ett piss och de förstör verkligen nöjet med att se på tv. Synd bara att pappas dator är cp och att jag inte har någon egen. Måste införskaffas så snart som möjligt för att jag är beroende av datorn.

Middagen är avklarad för denna dag, de vart lamm med potatisgratäng. Riktigt gott! Annars har vi inte gjort något speciellt idag, killarna ska snart iväg till baren jag däremot stannar hemma för de är så frktansvärt tråkigt där.

Påskafton avslutades med film, vi såg Walking Tall: The Payback och Die Hard 4. Den var faktiskt bra lite tråkigt att jag inte har sett dom andra tre :P Fast man behövde visst inte ha sett dom först, men de betyder inte att jag inte vill se dom.

Över och ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0