Mot ljusare tider

Nu mår jag lite bättre! Eller ganska mycket bättre. Skulle ha börjat som gympatränare idag men de vart inte så. Vart lite trubbel. Men nästa vecka då ska jag och Mickis vara tränare tillsammans. De kommer att bli askul :) De kommer även att vara två tjejer till som också kommer att vara med, så de blir nog bra.

Gårdagen spenderades hemma först för att Amanda jobbade. Men vid halv sex traskade jag iväg till henne och vi hade ännu en känd filmkväll. Såg på Hatchet och The Ring 1 & 2. Och vid kvartt i elva gick jag hem. Medans vi tittade på film så åt vi glass, Ben & Jerry's med Brownie. Riktigt mustigt.

Nu tar jag de bara lugnt. ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0