Mörkret har tagit in över stan

Nu är vi hemma igen efter att ha varit ute på stan. Jag hamnade såklart framför datorn, jag sover ju nästan med den så det är ju inge konstigt. Medans jag sitter här så spelar bröderna Guitar Hero, de tog med sig xboxen ner hit så hade dom skulle ha något att göra. Nu är vi alla hungriga och vi sitter allihop på att maten ska bli färdig. Blir pizza tror jag, luktar som de men de kanske skulle serveras kyckling sallad också. Men jag får vänta och se.

Nu är Mickis påväg och kanske till och med i Sälen. Där ska hon spendera en liten tid på lovet. Tråkigt nog kommer vi nog inte att ses på hela ledigheten, för jag kommer nämligen att sitta här. Men vi får väl umgås när jag kommer hem och sen finns de ju telefoner så det är ju inte så att vi inte hör av oss eller något sånt.

Ja, då är de väl passande med ett Auf Wiedersehn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0