Godmorgon allihop

Ja, torsdag morgon. Ska jobba idag :) Därav den tidiga uppgången. Dock bara tre timmar men bättre en ingenting. Jobbade faktiskt igår också. Saknat alla mina små barn. Roligt att vara där och leka alla lekar. Länge sen man sprang så mycket. Efter jobbet så åkte jag hem till Mickis var där en stund sen gick vi till hennes pappa. Där tittade vi på Råttatuoille, skitbra film och söt som attan. Åt middag där, schnitzel, gott! Hemgång runt elva någongång. Jobbigt att gå för att de regnade men annars ganska okej. Når jag kom hem så la jag mig i soffan och tittade på tv och de var där jag vaknade imorse. Fast jag har faktiskt sovit ganska gott ändå! Nästan bättre än på länge ...

Ikväll så ska jag sova hos Mickis, första gången i deras nya lägenhet. Kommer nog att bli en liten myskväll. Så nu måste jag gå iväg och packa så att jag får med mig allt för jag kommer inte att komma hem hit sen.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0