Glad Påsk!

Några dagar sen jag var här och skrev, men internet har varit helt stört här så det vart inget skrivande men nu glider de igen.

Idag är de Påskafton och vi kör nästan påsken all out, förutom maten. För vet ni vad vi ska äta och redan har ätit och de är allt annat än påskmat. Vi har ätit sushi och nu väntar bläckfiskringar och lite sånt. Fast de blir lite mer kvällsmat. Annars har vi en massa godis att knapra på, för de var vi nämligen och köpte tidigare idag :) Dom hade ju inget sånt hemma och nu har jag varit sötsugen i flera dagar... De bakas också här så de kommer att bli mycket godsaker, mumsigt.

Annars idag så var vi nere på stan, satt inne på baren en stund och sen var vi och köpte ny skydd till våra små fossingar, alltså skor. Pappa tyckte att mina var fula så då var han villig att köpa mig ett par nya. Inte för att jag tyckte att mina var fula men jag älskar skor i olika former och man tar ju varje chans man får om någon är villig att köpa åt en. De vart ett par vanliga svart skor, lack svarta.

Allt för nu, kramar och hoppas att alla har en bra Påsk(afton)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0