Fredag

Nu har jag varit vaken nån timme eller två. Eftersom de inte vart något jobb idag kunde jag lika gärna sova lite längre. Har varit rätt så trött dom senaste dagarna. Just nu är jag hemma här själv, men inte så länge till, Mickis och Amanda är nämligen påväg hem från skolan..

Imorse vaknade jag av att väckarklockan ringde kvart över sex. Tur så var de iallafall radio istället för något pip ljud. Jag var så trött att jag inte fattade att de var väckarklockan som ringde så det tog ett tag innan jag stängde av den :P Sen vände jag mig om och somnade igen.

Nu ska jag röja undan lite här innan dom kommer och klä på mig, sitter fortfarande i pyjamas :) Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0