Fint väder

Wow vad jag har varit dålig på att uppdatera dom senaste dagarna. Har inte gjort något speciellt och sen så har comhem varit helt cp så varken internet eller tv har funkat. Men nu sitter jag här iallafall och gör ingenting med OC i bakgrunden.

Igår så var jag med Mickis och jag hjälpte till lite och packade och sånt för igår fick dom nycklarna till deras lägenhet. Och i helgen som börjar dom flytta. Kommer bli så tråkigt att bli av med sina grannar och inte bara det dom bästa vännerna som man jag har haft under nästan tio års tid. Vi åkte även till deras lägenhet och tittade lite när de var helt tomt. Jättefint är de och man vill själv flytta när man ser de :) Förutom byggare-bob borden men den är numera kaputt, gone och slängd :P

Jag har som sagt tidigare att min data är lite knasig och jag trodde att de var fel på laddaren men nejnej så klart så är de min kära dator de är fel på... Snyft! Jag vet inte vad jag ska göra, kostar nästan lika mycket att köpa en ny som att laga den. Vad ska man göra. Skulle gärna vilja ha en ny men jag står inte ut med Windows Vista och de har som satt i varenda jävla ny dator som säljs nu...

menmen allt för nu, bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0