Filmmys

Är hemma hos Mickis. Jag och Amanda ska nämligen sova här, hennes mamma är i sälen övde helgen så idag passade de bra med en film/mys kväll. En så länge har vi bara hunnit se en film, Vacancy. En skräckis, faktiskt bra film. En film jag faktiskt skulle kunna tänka mig att ha hemma i filmsamlingen :P Nästa film blir ytterligare en rysare men de blir om en liten stund, för Mickis är och duschar just nu och då sitter vi och väntar. Skulle egentligen se på en komedi men såklart hade vi fått hem fel film :P och då jag hamnade här istället.
Eftersom det inte är någon vuxen hemma så har vi köpt hem mat, det var gott men nu är man mätt som fan.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0