Change - Good

Nästa vecka efter jag har kommit hem så ska de ske en förändring. Handlar inte om något hyper allvarligt, fast det är viktigt för mig. Jag har bestämt mig för att färga om mitt hår. Jag vill inte har den här mörka färgen jag har nu, lite för mörk kanske och sen om man får säga så har jag fått lite klagomål min hårfärg vilket inte alltid är så roligt, för de är väl ändå jag som bestämmer hur jag ska se ut. Dock är de inte dom personerna som har fått mig att vilja byta. Har kollat runt lite på internet och sätt bilder med lite ljusare hårfärg, fått lite inspiration. Hade ganska ljust i somras så jag tror att de kommer att bli bra. Då kommer jag nog inte att se så blek ut heller vilket alltid är positivt.

Nu ska jag snart gå och sova. Har ändå inget att göra och dom senaste dagarna har jag somnat hyfsat tidig och det är bara skönt.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0