Bort från detta land

Inte skrivit här på många många dagar. Nästan inte varit i närheten av en dator överhuvudtaget. Och idag ska jag lämna min dator hemma och ta mitt pick och pack och dra till Tyskland. Jag och syskonen åker nämligen till pappa ikväll, klockan sju sitter vi i luften och flyger... Jag kommer inte hem förrän nästa söndag men jag kommer nog att skriva en mening eller två när jag är där. Finns ju inte så mycket annat att göra :P Måste uppdatera vad jag gör där liksom.

Snart ska vi ta bilen och åka iväg och köra 12mil, JAPP. För så långt är de till Skavsta flygplats.

Har inte tid med de här längre, hoppas att alla får en underbar vecka för de kommer nog inte jag att ha!

Pussar och Kramar, kommer att sakna mitt vackra land! Byebye Sweden.

Kommentarer
Postat av: mickis

kommer sakna dig

2008-03-18 @ 18:45:01
URL: http://mickanf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0