hallo

Dålig uppdatering, jag vet.

Sov hos Mickis i lördags, gick hem till henne runt nio. Mötte henne på vägen så gick vi hem till henne tillsammans. Där satt vi och kollade på tv. Pratade med Tina och Steffe, alltid lika trevligt. När de hade gått och lagt sig låg vi kvar i sofforna och kollade på Braveheart. Hade aldrig sett den innan och det har jag fortfarande inte. Vi somnade såklart där. Jag vaknade upp vid sex och solen sken som bara den och himmelen var blå som det vackraste havet. Gick i allafall upp och gick på toa och sen gick jag och la mig igen. Sov i en timme och sen vaknade jag igen, hennes småsyskon hade nämligen gått upp och de spelade dator spel med en massa musik. Resten av morgonen halvsov jag fram till nio, då gick jag upp. Åt en trevlig familjefrukost, sen gjorde vi iordning oss. Åkte in till centralen och köpte pocketböcker. Tre var. Har bestämt att vi ska läsa i sommar.

På kvällen så gick vi på en promenad och köpte glass och cola light och satte oss på ett par gungor. Det var ritkigt skönt ute och avslappnat när det var ganska lugnt. Prata lite deep talk. Var ett tag sen. Gick hem till Mickis och var där en stund innan jag åkte hem.

Förresten, boken jag började på i lördags läste jag ut igår. Så nu är det bara att börja på en ny.

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0