Tisdag den sjuttonde

Ja, sitter här och gör ingenting.  Funderar på om jag ska sätta mig och kolla på en film. Vet inte annars vad den här dagen har att bjuda på. Vädret är sådär, åskade för någon timma sen men nu lyser solen genom de många molnen.

Igår var jag med Mickis. Hon kom hit en snabbis efter jobbet och sen åkte vi hem till henne. Mickis målade klart sitt rum och efter att det hade torkat så började vi att fixa garderoberna och ställa allt till rätta. Blev skitbra. Sen bjöds det på middag, kyckling gryta, riktigt gott. På kvällen gick vi ut på en promenad. Var skönt eftersom det var en liten sur-dag igår. Bråkade med pappa och sen fick man lite info som jag egentligen har väntat på hela tiden. Men det känns helt okej nu.


Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0