snabb update

Midsommarafton igår. Sov till ett, gick upp och satte mig framför dumburken. Satt även ett antal timmar framför datorn. Sen kom Mickis förbi, helt oförberett. Bytte om och följde med hem till Sofie. Där var det mys i solen, trevlig middag och absolut sommar hits :) Kände verkligen att det var sommar då. Vid halv elva kom det lite folk och vi satt ute med tända ljus, sommarhitsen byttes ut mot party och det grillades korv. Vi tjugo i två gick allihop (även jag) till bussen. Kom fram till Tyresö C vid kvart över två och därifrån traskade jag hela vägen hem. Orkade inte vänta 30 minuter på bussen åt mitt håll så jag började gå och var hemma ungefär när bussen gick från centrum.

Idag har jag och mamma slappat. Huset är tomt eftersom dom två wild boys inte är hemma. Har ätit middag tillsammans och suttit framför tv med jordgubbar och glass, mumsigt. Nu lite mer tv tajm, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0