Ready to go

Nu är jag färdigpackad för att åka iväg till Gotland. Fast åker gör vi såklart imorgonbitti. Det tog sin lilla tid och jag har varit galet stressad hela kvällen. Nu kan jag äntligen sitta ner och slappna av.
Det enda jag har kvar att packa ner är kudde, ett par skor och en tjocktröja som man kan ha på kvällarna. Men det tar jag imorgon för kudden ska jag minsann sova med inatt också.

Det ska tas många kort så när jag kommer hem ska ni få se en massa. På lördag är det också två födelsedagsbarn i bland oss, nämlingen jag och Sofies bror Fredrik. Det ska bli kul.

Nu ska jag se lite tv och njuta av en lugn stund. Hoppas ni har en trevlig kväll, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0