monday

Måndag idag, mer än halv juni har gått och sommarvärdet är skit. Inatt spöregnade de, åskade och de kom ett antal blixtar. jag ber till gudarna att det blir fint till helgen till min födelsedag och Gotland såklart.

Gårdagen spenderades i stan. Med shopping och café. Fick med mig två klänningar och två väskor hem. Allt för dryga femhundelappen. Sällskapet i stan var Mickis, Sofie och Sara. Vi började också planera lite om vad vi ska göra i sommar. Tänkte resa iväg någonstans men vi har inte kommit på något bra ställe än.

Jag skulle behöva åka iväg och köpa en ny resväska, ska ju som sagt resa på torsdag. Har inget att packa i. Ska inte vara där så länge men det räcker ju precis inte med en ryggsäck. Måste också köpa lite annat smått och gott, som en bikini och ett par sommar skor, som är lätta att kliva i.

later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0