Lördag

Tänkte berätta lite om festen i onsdags, inte så invändigt.

Vi började med en middag som innehöll elva tjejer. Trevligt snack och god mat. Efter några timmar började det att komma lite folk och även musiken ändrades till party. Mer folk välde in och festen började. Det var dans, singstar, hoppa studsmatta så att man höll på att frysa fötterna av sig, men kul var det :) Bra som jag är så ramlade jag bara en gång. Och en gång när Molle fick ner mig på fallet. Annars höll jag mig hyffsat stadig :P Musiken var på nästan enda in till sista stunden. Vid två började folk att gå men dom sista gick inte förrän klockan fem. Då städade vi undan det värsta och sen var det bara att gå och sova. En kort sammanfattning om Sofies 18 års dag. Som vart riktigt lyckad :)



Själv är det två veckor kvar till min 18 års dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0