Fredag

Jag vet att jag inte har skrivit så mycket på dom senaste dagarna. Har inte orkat, har jobbat mycket och varit skittrött.

Speciellt igår, det var ingen bra dag för min del. Okej den var jag inte sämst, men jag mådde dåligt. Magen var inte med mig och sen kände jag någon slags sorg. Var ledsen men jag vet inte riktigt för vad, kände för att gråta ett antal gånger. Folk tog studenten och var glada och alla verkade må så bra. Kanske var därför. Jag kommer som det ser ut nu aldrig att ta studenten, går inte ens i skolan så. Jag tror inte heller att jag kommer att få jobba så mycket, det är ju trots allt sommarlov nästa vecka på skolan och på sommaren tror jag inte att dom behöver så mycket personal. Saknar redan allihop, och vissa kanske lite mer än andra.

Inget mer om de, idag är det en ganska bra dag. Fint väder och chill. Tänk att det fina vädret har hållt i sig så länge. Hoppas att det är här för att stanna för lång tid framöver.

Fyller år om 22 dagar också, den stora dagen. Inte för att jag längtar sådär, känner på mig att det inte kommer att bli någon vidare födelsedag i år. Och så ska man väl ändå inte känna när man fyller 18.

Nu väntar jag på att Vinterviken ska börja, kommer på fyran om tjugo minuter.
Puss och Kram och ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0