Be mig så stannar jag kvar

Är hemma hos Mickis. Hon, Sofie och jag har varit nere i centrum och shoppat skor på rea. Själv kom man hem med två par, ett par kilklack och ballerinaskor. Handlade även en bikini och en ny pyjamas allt som jag bestämde att jag skulle handla :P Efter shoppingen gick vi och handlade lite mat och sen satte vi oss ute på ängen i solen. Var även nere i tvättstugan en stund, Mickan var ju tvungen att tvätta i sista sekund :P

Imorgon åker vi till Gotland, can't wait!  Även fast det bara blir i fyra dagar, vilket är lite tråkigt men absolut bättre än ingenting. Så hem och packa måste jag göra sen, har inte ens börjat... Vet inte ens vad jag ska ha med mig. Men det ordnar sig alltid. 



3 dagar
to the big day.

Kommentarer
Postat av: evelina

Hoppas du haft en bra dag!

2008-06-25 @ 21:50:00
URL: http://evveistheman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0