Middag och pooldopp

Igår var jag hemma hos Sara. Jag, Sofie, MIckis, Niklas och Alexander hade blivit bjudna på middag.

Mickis och jag kom dit runt sju. Även Sara storebror var där, men han gick vid nio. Till middag fick vi kyckling och potatis med sallad och efterätten var glass med smultron och jordgubbar :) Vi var hemma hos Sara till tio ungefär. Sen promenerade allihop hem till Mickis. När vi hade kommit dit efter en sisådär 40 min lång promenad, eftersom alla gick i olika takter gick det lite saktare. Sofie och Mickis hade party längst fram, Sara och Alex gick i mitten, sen jag och Niklas sist i segaste takten med lugn musik. Så när vi väl hade kommit fram sattes det på musik och det badades i poolen, vart även lite dans. Justin Timberlake spelades högt i högtalaren. Vid ett började vi att dra oss hemåt, alla var trötta och längtade hem till sina sängar.






Kommentarer
Postat av: biljana

härligt med pool :)

2008-07-25 @ 17:23:46
URL: http://talktomyhand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0