Middag, krog och övernattning

Kom nästan precis innanför dörren. Har inte varit hemma sen lunchtid igår. Åkte in till stan mötte Bella och Mickis och vi gick runt i lite affärer och sånt. Sen åkte jag och Mickis hem för vi skulle göra iordning oss för att vi skulle hem till Sara.

Hon fyllde 18 igår (Grattis i efterskott :) ) och Sofie, Mickis och jag var bjudna på middag hem till henne. Där var också hennes familj, släktingar och vänner till familjen. Kom dit vid fem och hälsade på allihop och sen fick vi en varsin välkomstdrink. Under kvällen vart det en god middag med mycket tillbehör och tårta och lite tilltugg. Paketöppnig och sång. Väldigt trevligt. Runt elva åkte vi in till stan för vi skulle ut på krogen. Gick till Klubb Onsdag. Var inte så kul i början med det vart bättre mot slutet.

Gick därifrån klockan tre då det stängde. Sofie och Sara tog bussen hem och jag, Mickis och Niklas tog en taxi hem till honom i Huvudsta. Var vakna jättelänge, låg i dubbelsängen alla tre och snackade halva natten :) Klockan sex gick vi och la oss men då bytte vi rum och jag sov i hans där det var lugnt och tyst. Har sovit max två timmar inatt. Slumrade till med musik i öronen vilket var väldigt skönt för då kunde jag slappna av bättre. Gick upp klockan tolv och sen dess har vi spenderat tiden med att se på Björn Gustafsson, Johan Glans och Hjälp! på youtube. Och även halvsovit lite till ;P Vid halv fem följde Niklas med oss till tunnelbanan, vi sa hejdå och vi åkte hem. Carina hämtade oss i kungsträdgården och nu sitter jag här.

Ska snart gå och duscha. Jag, Mickis, Niklas och Sofie ska åka in till stan och gå på bio. Ska se Step up 2. Var himla längesen jag var på bio så det ska bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0