Måndag

Kom hem för typ 20 minuter sen. Jag och Mickis sov hemma hos Bella inatt. Hade lite mys igår med Mr.Beans semester och choklad. På dagen igår så var jag, Mickis och Carina på IKEA. Egentligen skulle vi åkt och solat men vädret tillät inte det. Vi åkte senare hem till Mickis pappa där vi åt middag, tacos och bara tog det lugnt. Därefter gick vi alltså hem till Bella.

Nu tänkte jag skriva om lördagen, då Amanda fyllde år. Vi gick hem till henne klockan sex. Jag och Mickis var först av alla brudar. Men sen rullade dom bara in. De bjöds på mat, kex med brieost, frukter och bär. Champagne fick vi och dricka. Hos Amanda stannde vi till nio ungefär, sen gick vi allihop ner till bussen som skulle ta oss in till stan. Åkte in till Gamla stan och där gick vi till Huset. Vi kom in, hängde av oss i garderoben och sen gick vi och satte oss i ett VIP rum som bara var reserverat till oss. De kom in med en tårta som det stod Grattis Amanda på och en flaska vin. Tårta åt vi inte direkt upp men det var andra bullar med drickat, det tog slut direkt. Sen satt vi där och drack och gick även och dansa ibland. Vid kvart i tolv så åkte jag, Linda, Mehlie och Klara hem. Alla var trötta så vi orkade inte vara kvar. Var hemma runt halv ett.

Bilder kommer! När jag har fixat en bättre dator...

Ciao

Kommentarer
Postat av: Emma

fin blogg! =)

2008-07-15 @ 17:21:19
URL: http://eemmaass.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: man ska vara nattmänniska ;)

2008-07-16 @ 00:41:37
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: dt är ju dt ;)

2008-07-16 @ 00:49:13
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0