Hemma från Utö

Nu är jag hemma igen, lite sådär halvt handikappad. Gjorde illa foten imorse så nu haltar jag omkring. 

Har varit hemma ungefär två timmar snart och det kommer inte att hinna bli så mycket mer, ikväll åker jag nämligen till Hudiksvall. Ska bara packa om väskan och sen tar familjen bilen och åker. Tillbaka här hemma är jag igen på söndag.

Utö har varit tre sköna och lata dagar. Fint väder och en massa sol och bad. Ätit ute varenda dag och på kvällarna har vi suttit i sofforna på Dannekrogen och druckit cider. Mycket lattjo har det blivit. Skrattat häckarna av oss. Har inte så mycket mer att skriva, vill inte ha det så invecklat. Men det kanske kan komma lite senare. Men bilder kommer såklart! Jag menar, en bild säger mer än tusen ord!

Ni får ha en bra vecka, Arrividerci.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0