Tisdag.

Som dom flesta idag har nog som jag precis sett klart premiären av Gossip Girl. I'm hocked om man ska köra på engelska termer. Har redan sett upp till avsnitt fem, men de skadar ju inte att se avsnitten igen speciellt inte med lite bättre bildkvalitet :P Gjorde ju heller inget att jag då satt och sappade mellan två kanaler, var ju nämligen sista avsnittet på Bones samtidigt. 
Nu är det Final Destination på tv6 som gäller. En film jag aldrig tröttnar på, ganska annorlunda jämfört med alla andra filmer jag brukar titta på.

Inte gjort något speciellt idag, viktigaste av allt var bara att jag inte skulle somna under dagen vilket jag inte heller har gjort. Bra, för då kommer jag förhoppningsvis somna ganska fort och inte gå och lägga mig alltför sent.

Koncentration på filmen är de som gäller nu, byebye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0