Time for some rest

Vart ett sent inlägg idag med. Kom precis in från Mickan, har varit hos henne sen jag kom hem till jobbet. Det var en intressant kväll, prat om sjuka drömmar vi har haft :P med lite te och knäckebröd, gott :) Dock får ni inte veta några detaljer ... Vart också ett litet hejdå eftersom att hon ska åka bort imorgon och jag hinner inte träffa henne då, för då jobbar jag. Hon kommer hem på söndag men då kommer hon att åka direkt till hennes pappa. Men vi hörs ju ändå.

På jobbet gick de bra, och idag fick jag göra något jag aldrig gjort innan. Jag var löpare och de menas med att jag springer omkring med listan med alla som är där och svarar i telefon. Jag hade tur att de inte var så många som ringde, är inte så bekväm i att svara i en allmän telefon, hehe. Men de är så som man lär sig,

Nu ska jag gå och ta bort sminket och dra på mig pyjamasen sen är de dags för sängen. Ögonen håller nästan på att stängas, var på väg att somna i mickis soffa vilket inte är så ovanligt nu för tiden, haha. Sov sött, era snuttisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0