Söndag

Vart inte stan för mig, jag sket i de. Kände inte för att åka själv, så de får bli någon gång nästa vecka istället. När man kanske kan få lite sällskap med sig.

Men även fast jag inte åkte inte stan tidigare idag hindrar de inte mig att åka in senare. Vid halv åtta så ska jag åka in till stan, då ska jag åka till centralen och möta Mickis. Hon kommer hem från Hedemora runt åttatiden med tåget. Och då kommer jag att stå på perrongen och vänta :P
De är inte så långt kvar dit så snart måste jag väl byta myskläderna till något snyggare så att man kan visa sig utomhus. Jag menar de vistas ju inte lite folk T-Centralen.  De är sjukt vad mycket folk de är där speciellt på vardagarna. Säkert även på helgerna.   

De var allt så länge / A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0