Snygging på Carlings

Dagen har jag och Mickis spenderat i stan. Mickis var ute på jakt efter en Ramones t-shirt. Så vi bestämde oss för att åka in till RIngen på Söder. Vi hade fått veta innan vi åkte att de kunde finnas på Carlings. Så den första affären vi gick in på vart ju såklart den. Vi tittade runt lite men såg ingen tröja så vi frågade om hjälp av han som jobbade där. Han var inte bara snygg att titta på utan han hade klockren och naturlig humor och ett riktigt charmtroll. Ett stort + var också att han hade dialekt. Vilket jag kan dö för. Vi började iallafall snacka med honom och han letade efter tröjan. Tyvärr hade dom ingen så hon köpte en med The rolling stones tungan isället. Vi stod där ungefär 20 min och snackade med honom och jag tror aldrig att jag har haft så roligt när jag shoppat förut. Orkar inte gå in på vad som var så kul för vi sa så mycket. Och ni tycker säkert inte att de är lika kul som vi tyckte att de var. Innan vi skulle gå så berättade han om en annan affär som kanske skulle ha en Ramones tröja. Han var inte riktigt säker på vad den hette, typ Stars & Stripez som låg vid Mariatorget. En utav de roligaste var att han ritade en karta till oss, fast de vart mer utav en rebus. Kan inte göra annat åt att skratta åt den.

Förstå den om ni kan :P

image59


En beskrivning för alla tecken:
 T = tunnelbana + Maria, gubben med flätor ska då föreställa en tjej som heter Maria + en gata, han ritade fel så han var tvungen att skriva minus - gata + torr+ get det ska föreställa en get, han skyllde på att han inte har ritat getter på geeettelänge (jätte länge) haha klockren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0