Nytt år, nya tag

Lite dålig på att uppdatera just nu men de kan bero på att jag sov nästan hela dagen igår. Var så förbannat trött, men de är ju inte så konstigt med tanke på att jag kom hem efter sex någon gång igår morse. Sov i tolv timmar igår vilket gjorde att jag vaknade klockan sex middagstid. När jag hade gått upp gick jag och satte mig i soffan och tittade på Pirates of the Caribean - Dead man's chest. Men under filmen började jag känna mig väldigt trött så när den var slut somnade jag igen. Vanligtvis sover jag inte så här mycket och jag tycker inte om det men eftersom de var nyårsdagen så fick de vara okej. Måste ju passa på när man kan :P

Min nyårsafton
Egentligen så tänkte jag inte göra något på kvällen, men jag är glad att jag gjorde de :) Till en början så spenderade jag bara dagen hemma i pyjamas. Men runt sjusnåret så gick jag hem till Mickis och Sofie. När jag väl var där så började vi titta på film. Stay alive, handlar om ett gäng kompisar och ett dataspel. Bra och spännande, vart mer skrämd än jag trodde att jag skulle bli. När den var slut så klädde vi på oss våra nyårsoutfitar, fixade håret och sminkade oss. Vid tio tiden var vi i princip färdiga. Rodie kom och sen vid halv elva så gick vi hemifrån för att bege oss in till slussen. Där mötte vi Nicklas. Sen var vi där och såg alla raketer. Gud så otroligt mycket folk de var där, trodde jag aldrig. Och dårar som vissa svenskar tyvärr är så smäller de smällare och raketer mitt i folkmassorna. Verkade inte som de var någon som vart allvarligt skadad iaf. Många poliser var de också tillochmed på hästar. Några äckelgubbar var de också som höll på och ta tjejer mellan benen, får rysningar bara av tanken...  När de började bli lite lugnare i stan begav vi hos hem till Nisse. Och där var vi tills vi åkte hem vid fem. Träffade en roligt folk, mycket skratt och prat :)
Var glad och nöjd, men trött när man kom hem!

De var min nyårsafton, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0