Jaha

Då var man hemma från centrum. Har varit på vårdcentralen och opererat mig. Eller nästan iallafall :P Jag har tagit bort en leverfläck som har suttit i mitt bakhuvud så nu har jag fått mina första två stygn i hela mitt liv. Och går runt med ett stort bandage runt huvud. Har fortfarande bedövningen kvar och de känns konstigt, helt bortdomnad i halva huvudet. Om jag vågar kanske jag tar en bild och lägger in på hur jag ser ut :/

Om gårdagen:
Jag var i stan med Mickis. Var inne på Monki där de var 75% rea. Bara att passa på när man kan. Hittade två tröjor och ett par byxor för ungefär 150spänn, skitbilligt och jättenöjd. Efter de gick vi runt i lite affärer hittade dock inget och sen åkte vi hem till Mickis far. Där såg vi på tv och drack te och åt lite mackor. Harry Potter sågs som vanligt :P Gick hem vid kvart i tio. Skönt att lyssna på musik under en liten promenad.

Nu ska jag ta de lite lugnt. Bye

Kommentarer
Postat av: Katti

Åh va sugen jag är på att shoppa :) alla skriver om fantastiska rea fynd de hittar :)

2008-01-31 @ 13:30:24
URL: http://katjanathaliawall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0