Hemma igen

Kom precis innanför dörren. Tog av mig ytterkläderna och satte mig direkt här. Har promenerat hem från Mickis, tog ungefär en halvtimme. Så nu är benen lite möra men de gör ingenting för jag ska snart gå och sova ändå. Har ju gått och blivit en riktig trötter nuförtiden.

Om dagen:
Jag och Mickan åkte iallafall in till stan, men vi kom inte så långt in vi hamnade i skanstull. Besökte Mickans mamma på jobbet för en pratstund. Sen gick vi ner till Åhlens så jag kunde köpa en kalender, hittade på ett ungefär en sån jag ville ha, så nu är de bara att planera. Köpte även lite andra små skrivblock. När jag var klar med de gick vi till en restaurang och tog oss en varsin ceasarsallad, världens goaste :) Måste prövas! Mötte senare upp M's mamma och begav hos hemåt. For hem till hennes pappa där jag har varit hela kvällen. Spelade Nintendo Wii, som var skitkul och för att skryta lite var jag grym på några grenar :P Tittade även på Idrottsgalan och hade trevligt.

Det var allt om dagen och för ikväll. Sovtime hemma hos mig nu, nästan alla ligger och slumrar tillochmed katten ligger och snarkar brevid mig.
Over and out...
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0