Hello there

jag vet jag vet, jag har varit en usel skrivare på sistone. Har gått och blivit en riktig trötter, har nästan lust att sova hela tiden och är nästan trött jämt. Blir väl så när man inte gör något på dagarna.

Alldeles nyss kom jag in från en promenad med hunden. Var ganska skönt ute, gåendet var mindre roligt eftersom Maximus drog så mycket. Tur att man har musik som dövar smärtan.

Har ju inte uppdaterat så mycket dom senaste dagarna, jag har ändå inte gjort något speciellt. Har varit lite med Mickis och Nicklas, varit hemma och tittat på film och tv. Bara vanliga saker. Men eftersom jag inte har gjort något på dagarna så borde jag pallra mig in till stan. Jag behöver köpa mig en ny kalender, min gamla tar ju faktiskt slut den här veckan. Och jag är faktiskt lite beronde av den :P

Hörs senare /a

Kommentarer
Postat av: mickan

alice, vi skulle kunna åka in i morgon och handla lite saker på rean, du behöver en ny kalender och jag behöver lite nya kläder :P vi kan åka efter skolan jag slutar typ runt två.

2008-01-09 @ 16:01:53
URL: http://mickanf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0