Grått och tråkigt

Vart inget mer skrivande igår. Hade högsta volymen på stereon igår och städade och sånt i mitt rum. Kändes att de behövdes och jag är fortfarande inte klar :P Skulle kunna hålla på hur länge som helst.  Fixade och donade till åtta igår kväll sen var de Bones som gällde. Och resten av kvällen satt jag där bänkad framför tvn.

För stunden har jag ingenting för mig, kan ju fortsätta med städningen ... Ingen lust att gå iväg någonstans har jag iallafall inte, oväder här och jag som inte gillar regn med betoning på gillar. I och för sig kan de vara ganska mysigt ibland med de är ju om man stannar inomhus med bra sällskap och lite tända ljus kanske.

/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0