Godmiddag

Vaknade vid 14.00 idag, lite sent men de är ju lördag. Typ enda ursäkten.

Igår var jag med Niklas och Mickis. Vi umgicks och såg på filmer. 100% underhållning, skratta behövde jag verkligen :) N och M är så jäkla roliga tillsammans. Vi gick även ut och smällde smällare, vi åkte på världens utskällning, trodde nästan att ena killen skulle slå någon utav oss. Jag var inne hos Mickis till halv fyra sen var de sängen som gällde. Tur att jag bor bara några meter ifrån, gångavståndet iallafall.

Nu ska jag klä på mig vanliga kläder för jag sitter nämligen här i myskläder. Ska in till M och titta på Harry Potter - Fenixorden. Faktiskt inte sett den. Senare ikväll bär de nog av in till stan, så kanske hinner skriva innan, puss.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0