Godkväll

Har nästan precis kommit hem från att ha mött Mickis på centralen. Mötte henne kvart över åtta men vi stannade kvar där för hon var sugen på något att äta. Så där satt vi och pratade om hur helgen hade varit och sånt, inte så konstigt eftersom hon har varit borta :P Vart mycket skratt!

Nu sitter jag och tittar på filmen som går på fyran, Domestic Disturbance. Tycker faktiskt att den är rätt bra och jag har sett den förut ett par gånger.
Ska fortsätta titta och efter de börjar de väl bli dags för sängen. Har varit vaken sen halv tio i morse och jag sov inte så många timmar inatt, låg bara och vred mig för att jag hade så ont i nacken. Så lite sömn skadar inte. Drömma mig bort i John Blunds land i många timmar.

Au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0