Fredagkväll

Är hemma nu, har varit de i några timmar men har haft ganska fullt upp. Så jag har inte haft tid att skriva. När jag skulle åka hem så ringde Mickis så jag åkte in och mötte henne på T-centralen och var där till kvart i sex för då åkte hon från Stockholm C. Direkt när jag hade kommit hem så sa Casper att jag skulle gå ut med hunden och då gjorde jag de. Var ute i ungefär 40 minuter. Snacka om att man var trött när man kom in. Inte suttit still en sekund. Efter vart det middag, lax och potatis. mumsigt.  Och nu sitter jag här och tittar på tv, vila behövs just nu. Känner att jag behöver ta de lite lugnt.

Nu är de Criminal Minds som gäller, hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0