Bored

Jag är så uttråkad just nu. Har absolut inget att göra. Jag behöver verkligen hitta på något när jag inte jobbar. Frågan är bara vad?  Kan inte bara sitta här och vänta på att något ska hända.

Kanske ska börja träna.. Eller kanske och kanske jag måste börja träna för annars blir Bulgarien en jobbig resa. (en gnutta ironi inblandat) Nä, men jag vill faktiskt börja kickboxas men vill helst inte göra de ensam, lite roligare att ta med sig en vän om man ska till gymmet.

Jag måste ha något som får igång min hjärna. Jag går ju inte i skolan och jag behöver den hjärnaktivitet som dom som går i skolan får även fast jag inte pluggar.

Får väl ta och läsa en bok eller något, bye.


Kommentarer
Postat av: mickan

kickboxning, jag är SÅÅÅ på alice :D

2008-01-17 @ 22:56:16
URL: http://mickanf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0