-

Jaha, idag var man tvungen att gå tillbaka i tiden, ända till oktober. En kväll som några av oss bara vill glömma. Men nu är de förhoppningsvis över, inget man längre vill gå och grumla på. De var alltså de mitt 'ärende' handlade om imorse.

Efter de så gick jag hem till Mickis, klockan var ju bara tio och hon började 13.50. När jag kom dit satte vi oss och åt frukost och tittade på Robert Gustafsson dvd. Snacka om rolig. Dock höll jag på att somna i soffan ett antal gånger, var/är lite trött för jag sov inte så många timmar inatt. Halv två gick vi hemifrån Mickis jag följde henne en bit till skolan sen gick jag vidare åt mitt håll. Och nu har jag varit hemma ett tag.

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0