utmattad

kom precis in från en 45min långpromenad. Shit, de var skitkallt började blåsa som fan mot slutet. Aja, nu har jag iallafall gått promenaden som jag tänkte gå i lördags :P Ett + var också att jag tog med mig hunden ut för då kommer mamma att bli glad, men nästa gång följer han inte med. Kan inte slappna av när han håller på hela tiden.. Och de är de som lite är poängen att gå ut, få lite tid för sig själv.

Idag sov jag till tre ungefär :/ Fast de var för att jag fastnade framför Oscars galan inatt. Den slutade klockan sex imorse och de var då jag gick och la mig. Galan var riktigt rolig. Han som "hostade" var en skönig. Kul! Dock tyckte jag inte att de var rätt film som vann "Bästa Film". Men jag är ju inget filmproffs, haha. Alla filmer verkade vara stor filmer så de var ganska svår konkurens (stavning?).

Nu ska jag chilla för jag har inte ork till något annat, helt slutkörd. Och jag som är förkyld och allt. Har varit de i en vecka nu. Jag har inte ont i halsen längre men de kanske kommer tillbaka eftersom jag är så dålig på att klä mig när jag ska gå ut :P

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0