Tisdag

Ja, nu kommer äntligen en resumé om helgen.

I fredags var de iallafall fest hemma hos Mickis. Var egentligen meningen att vi skulle ha en filmkväll med Nicklas, Dennnis och John. Men när de kom ville dom festa så vi bjöd dit en massa folk och det spelades hög musik. Trevligt trevligt.

Lördagen var man ju astrött men vaknade runt elva och jag gick till Amanda och där åt vi frukost och tittade på Saw 4. Sen så brände vi lite skivor till kvällen för vi skulle nämligen på Lindas 18års fest. Gick hem duschade och fixade mig. Sen åkte jag, Mickis och Manda och mötte Sanna och Malin i centrum och sen åkte vi till lokalen där festen hölls. Vi bänkade hos på övervåningen med musiken och spelade kort. Sen kom Nicklas, Dennis och John och såklart började dom dansa. Var roligt att träffa alla gamla vänner från förra skolan :) Var väldigt länge sen. Efter bråk och stoj när festen var slut så var vi hemma vid kvart i fyra. Då var man ju lagom trött och ännu värre var ju att vi hade gått hem därifrån.

Den natten sov jag ungefär tre timmar. Hade ju inte lite ont i benen när man vaknade, har inte gått så mycket på länge. Sov så jäkla dåligt och sen ringde Mickis och väckte mig vid nio. Jag gick hem till henne och där satt vi och tittade på tv. Gjorde te och åt frukost, snackade om gårdagen. Sen kom Dennis och John och dom satte sig med oss och vi chillade. Amanda kom senare och då tittade vi på Saw 4 igen eftersom alla inte hade sett den :P Resten av dagen tog vi de bara lugnt. Runt åtta tiden var de dags för Dennis, Nicklas och John att åka hem till Hedemora så vi sa våra hejdån och sen så satte vi oss och såg på tv.

Igår var jag med Mickis. Gjorde inget speciellt. Såg på vänner.

Just nu sitter jag bara här och lyssnar på lite musik. Dom senaste dagarna har jag varit så trött så att så fort jag vaknar så somnar jag om, då blir de att jag bara sitter här och ser på tv. De var allt om dom senaste dagarna. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0