Tisdag kväll

Skrev inte så mycket igår, men på kvällen mådde jag inge vidare så jag hade inte orken att skriva något. 

Idag mår jag lite bättre, men känner mig fortfarande lite hängig. Tidigare idag var jag inne hos Mickis. Berättade för någon månad sen att jag var med och spelade in en film till henne och några av hennes kompisar till skolan. Då filmade vi bara en dag och sen vart de inget mer me de vi vart inte klara så idag var vi igång igen. De var sista chansen för dom att hinna klart så idag gällde de. De var nästan bara jag som var med i filmen idag och fyfan aldrig igen. När de väl gällde så började jag bara skratta och de var inte världens lättaste att sluta. Sen har jag ingen precis "skådis ådra" i kroppen så jag kunde inte ha pratat med mindre känsla. Efter en timma ungefär var vi iallafall klara och skönt var de! 

Annars denna kväll har jag sett på Gossip Girl och nu ser jag på Armageddon. Som jag faktiskt aldrig har sett tidigare, ganska ofattbart för jag är en filmälskare och har velat sen den här filmen i flera år, men de har ändå aldrig blivit av konstigt nog :P

Idag sitter jag vid min vita macbook. På min andra dator har sladden gått sönder så jag kan inte ladda den. Så jag är tvungen att sitta vid den här, tycker inte om de för att jag förstår tyvärr inte på mig den här datorn :/ Någon som kan den får gärna hjälpa till ;P 

Nu har jag inget mer på hjärtat för den här gången, over and out.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0