Söndag

Sitter framför tv och njuter av lite vindruvor. De ända som är hyffsat nyttigt av de jag har ätit idag :P Men söndag är ju en liten svullodag. När jag vaknade idag de första efter frukosten var att äta en hallongrotta som min mamma hade bakat och riktigt gott var de. Har precis tittat klart på Runaway Bride, även tittat lite på Wallander men nu ska jag se på Cold Case, ny säsong som börjar och de slutade väldigt spännande.

Gjort inget idag, bara legat framför tvn idag.

Imorgon ska jag till doktorn. Åhh, jag vill inte. Inte förtjust i doktorer precis. Ska ta bort mina stygn absolut inget jag ser framemot, tycker inte om smärta och speciellt inte på huvudet. Och till råga på allt är de 9.15 jag ska dit fattar inte hur jag ska orka upp.

Au revoir

Kommentarer
Postat av: Jessica

Man får vara onyttig ibland ;D dock är jag det hela tiden, men va fan,livet är ju till för att njutas ;D

2008-02-10 @ 22:30:30
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0