Mitt på dagen fredagen

Nu har jag precis kommit in från en promenad med min vovve. Gick väl sådär :/ Maximus tycker att de är roligare att följa efter andra hundar än att göra de han faktiskt är ute för att göra.

Annars här hemma sitter jag bara vid datorn, faktiskt ingen tv än ;P Ne, men jag håller på och gör lite saker i photoshop och de håller mig fullt sysselsatt. De är riktigt skojsigt. Är bara nybörjare men träning ger färdighet. Så tillslut kanske de kommer upp något snyggt här på bloggen.

jao, de var allt /A

Kommentarer
Postat av: Jessica

:) JAg sitter vädligt mkt med photoshop nuförtiden:P iförsig har jag också nyss lärt mig det men det är roligt ändå :D

2008-02-08 @ 15:52:15
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0