läs om ni vill

Första gången jag är inne här idag. Har inte haft något speciellt för mig men har ändå inte orkat gå in en stund för att säga hej eller något i den stilen. Tidigare idag tänkte jag ta en promenad man måste ju passa på innan de blir mörkt men de får bli imorgon istället. Känner att jag verkligen måste.

Just nu sitter jag bara och ser på tv. Önskar att jag hade något roligare för mig men jag är iallafall inte dödsuttråkad. Har något att smaska i mig framför tvn och det jag har är tablettaskar med tuttifrutti. Som jag älskar och inte har ätit på länge. Skulle kunna äta hur många som helst :)

Fortsätter att se på rullen nu, Day after tomorrow med godbiten Jake Gyllenhaal i. Något att ha ögonen på en sen lördagkväll. Goodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0