hjärta & gympa

Imorgon är de 14 februari och alla vet väl vilken dag de är. Alla hjärtans dag. Inget jag ser framemot sådär, men egentligen har jag inget emot själva dagen. Skulle bara vilja kunna fira den själv med en egen kärlek. Vem vill inte de? Kärleken är ju en av de viktigaste sakerna i livet. Nu orkar jag inte tänka mer på de, kommer bara känna mig mer ensam.

Kollar på Fråga Olle, ett kul program lite tråkigt att de bara är en halvtimme. Känns mer som om avsnitten är runt en kvart.

Har lite goda nyheter, fick nämligen ett samtal från gymnastiken idag och jag ska börja träna en gympagrupp med tjejer i fornuddens skola. De kommer att vara jag och två till tror jag. Om två veckor ungefär så börjar jag, innan de så ska jag hämta nycklar och sånt nere på kansliet. Det kommer att bli skitkul :) Kommer jag också att ha något att göra, jobbar ju inte speciellt ofta. Och med de kom jag på att jag måste söka ett nytt jobb måste tjäna ihop mer pengar, mycket att göra till sommarn och sånt. Kan ju inte gå omkring och vänta på att dom ska ringa och säga att jag ska jobba. Då kan jag lika gärna har ett till jobb, ska bara hitta något först. Vilket blir den svåra delen.

allt för nu, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0