Hatar rubriker

Nu är jag hemma igen. Har varit på gympa har själv inte gympat men jag har varit där som tränare. De kommer jag göra lite mer framöver. Ska nämligen nästan ha en egen liten gympagrupp som jag ska träna en timme på tisdagar. Ska bli riktigt kul :) Får pengar för de också! Helst skulle jag vilja vara med och göra alla övningar kände hur de bara kliade i hela kroppen för att jag också ville göra. Har ju en gång i tiden faktiskt varit gymnast. Saknar de väldigt mycket.

Snart är middagen klar, Lasagne står på menyn som är en utav favoriträtterna. Gottgott, är hungrig så de kommer sitta bra. Sen blir de väl mest kopppla av litegrann framför tvn och kanske läsa lite bloggar. Måsta ju komma ikapp nu när jag inte haft tillgång till datan.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0