Godkväll

Jag och Casper sitter och spelar Guitarr Hero. Jag är inte den bästa men de är kul. Innan vi började spela så kollade jag på Titanic som just nu går på trean. Ska nog fortsätta titta på den, men tänkte spela några rundor till först. Filmen är ju faktiskt tre timmar lång + reklam så den kommer hålla på ett tag till om man säger så.

Annars har jag inte gjort något speciellt idag. Försökt lära mig photoshop lite bättre, går väl sådär. Får de inte att funka som jag vill ibland. Men om några veckor ska de förhoppningsvis gå lite bättre.

Nu måste jag vidare, ciao.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Just nu har jag en header tävling i min blogg, var med och tävla om du vill:D

2008-02-09 @ 22:38:27
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0