Goddagens

Jaa, nu har jag sett sex avsnitt av Lost och mer blir de men inte nu för jag har inte tid. För nu kommer en väldigt sen helgresumé.


Fredag: Jag, Mickis och Manda åkte hem till Mehlie. Lite senare kom Niklas, Patrik och Danne. Krök var på gång. Riktigt kul var de med dom var ju så länge sen man sågs. Runt elva så gick jag, Mickis och Manda vidare till Jesper. Jag och Mickis var bara där i en timme sen åkte vi hem och slaggade istället.


Lördag: På dagen var jag med Manda och Mickis, såg på film. Sen så skulle dom träffa Nicklas och Dennis så då var jag hemma hos mig och tog de lite lugnt, städade lite. Sen på kvällen kom Mickis och Nicklas och knackade på och jag följde med in till dom istället. Var inte där så länge.

Söndag: Gjorde inte så mycket på morgon. Vid fyra-femtiden så gick jag in till Mickis och Manda och vi såg på Vänner. Tog de lugnt bara.

Här kommer också en måndags resumé.
Jag mötte Mickis i centrum för vi skulle köpa en present till hennes lillebror Theo. För han fyllde nämligen sex år. Stor kille nu, fattar inte att de har gått så fort. Kommer ihåg när han var liten bebis. Där var vi hela kvällen, åt hans favoritmat till middag, korv och pommes. Sen vart de tårta, bullar, kladdkaka och presenter. Var där till åtta ungefär. En extra rolig sak var att alla gick omkring med partyhattar, kul att se :)
 

En bild på födelsedagskillen :)


 

image61

Nu räcker de så länge. Måste nämligen kila. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0